close

Last week I presented a scenario from one of our readers. Anna was recently laid off from a middle management job, and rather than look for work, she was hoping to become self-employed for the first time.
上週我介紹了來自一個讀者的狀況,安娜最近從一個中曾管理工作被解雇,而不是找工作,她首次希望成為自僱人士。

What are the first steps? she wanted to know. I said that I would share my answer, but first I wanted to hear from the rest of our community.
什麼是第一部呢?她想知道。我說:我會分享我的答案,但是一開始我想先聽聽看來自我們社群其餘人的答案。

If you’re in a similar situation or are just curious, you can read some of the answers and see if any advice serves your needs. I’ve copied a few of my favorite responses below.
如果你也正遭遇類似情況或只是好奇,你可以讀到一些答案並且看看那些答案是否符合你的需求。
底下我複製幾個我最喜歡的回應。

待續...(節錄自)http://networkedblogs.com/ubD6g(不服從的創新部落格)

arrow
arrow
    全站熱搜

    s12118167 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()